Re: Geo-Route.

411
Jette schreef:Even off-topic, maar wil het wel ff kwijt.
Heb een leuk kerstcadeautje van de baas gekregen.
Ik kreeg vandaag een brief van PostNL over omzetting contract van bepaalde tijd naar onbepaalde tijd.
Per 1 januari is het een feit!
Yess....lief hè?
Gefeliciteerd!

ik kreeg, vandaag een brief waarin stond dAt ik heel goed andere postbezorgers heb opgeleid en breed inzetben krijg ik in januari, eenmalig, 50 euro extra.

412
Gefeliciteerd! Je hebt het verdiend! Wat dat betreft is postnl erg attent! Het eerste jaar dat ik voor tnt werkte kreeg ik van de tc in december een brief dat ik goed werkte steeds voor anderen inviel bij ziekte en een voortrekkersrol had op het depot en daarom een bonus kreeg van 100 euro. Was zo leuk en een echte opsteker. Elk jaar werd er weer iemand anders verrast.

413
Geertjan schreef:
Ik kreeg vandaag een brief van PostNL over omzetting contract van bepaalde tijd naar onbepaalde tijd.
Yess....lief hè?
Gefeliciteerd!

ik kreeg, vandaag een brief waarin stond dAt ik heel goed andere postbezorgers heb opgeleid en breed inzetben krijg ik in januari, eenmalig, 50 euro extra.
Super, jij ook gefeliciteerd....dat zijn nou leuke attenties! :o
Altijd welkom in deze tijd!

414
Geertjan schreef:
Yess....lief hè?
Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd! Ik heb ook een gratificatie gehad, 100 euro netto. Zat vandaag al bij m'n salaris.

417
Ik was al heel blij met het kerstpakketje en met de kadobonnen!!
Hier is mijn wijk zeker 3 uur later klaar dan normaal, is wel even wennen, maar na de kerstperiode zal het wel weer
normaliseren!

Iedereen nog veel succes de komende dagen en heel prettige kerstdagen gewenst!!

420
mon-2205-meij schreef:Ik was al heel blij met het kerstpakketje en met de kadobonnen!!
Hier is mijn wijk zeker 3 uur later klaar dan normaal, is wel even wennen, maar na de kerstperiode zal het wel weer
normaliseren!

Iedereen nog veel succes de komende dagen en heel prettige kerstdagen gewenst!!
Ik ook, hoor...
Ach, misschien zijn wij volgend jaar aan de beurt om een extra zakcentje te ontvangen....
Onze wijken zijn ook later dan normaal....maar hooguit een uur!
Ik begin 'm wel te voelen nu....de combi van 2 banen ...de vermoeidheid begint toe te slaan.
Nog 2 dagen en 2 forse wijken, dan Kerst....heerlijk !

Iedereen fijne Kerstdagen en geniet ervan...we hebben het verdiend!