Dank je..het is prettig de ovo om te kunnen zetten in een contract.. meer zekerheid

Tijdens KNJ iemand opleiden, zat ik vorig jaar en het jaar ervoor ook mee.willemien schreef:combinatie knj en georoute begint hier ook z'n tol te eisen. Er was mij verteld dat ik in de knjperiode op de piekdagen, vooral de dinsdag, 1 wijk zou lopen, maar door gebrek aan personeel loop ik dus gewoon elke dag twee wijken ook op de piekdagen. Gisteren en vandaag mocht ik ook nog een nieuwe pbz opleiden, kon er ook nog wel bij. Begin om 11.15 uur met ochtendwijk daar ben ik dan tussen half 3 en 3 uur klaar mee. Even snel thuis eten en dan nog middagwijk wegbrengen. is ook nog zo'n 2 uur 30 min. Heb ook elke middag een andere wijk.
Wat een opgever!willemien schreef:En ja hoor de nieuwe pbz die gisteren en eergisteren met me mee was, is na drie dagen knj en georoute alweer afgehaakt, te zwaar. Dinsdag was ze met een ander mee in een andere wijk.
Dat dachten wij ook....de chauffeur moet de tassen op de juiste plek zetten.Newman schreef:Dat zal het verschil zijn. Onze pb+ heeft 8 depots onder zijn hoede en hoeveel postbezorgers weet ik niet eens exact, maar ik gok dat het er zeker 70 zijn.brievenbus schreef:Newman schreef:
wij hebben geen depothouder......
Op onze VBG is de pb+ als schakel er al bijna een jaar geleden tussenuit gehaald(reorganisatie, centjes hè);-(
De tc is nu de direct leidinggevende. En dus weinig tot geen tijd.
Het ligt er natuurlijk ook aan met hoeveel pbz er vanuit 1 depot bezorgd wordt. Bij ons lopen er ca 10.
Iedereen heeft wel zijn vaste wijk(en) maar alles wordt wel door elkaar op 2 containers aangevoerd en dan nog de hah.
Er staan 10 containers op het depot met wijkaanduiding en de tassen moeten dan toch van de aangevoerde containers
op de wijkcontainers komen, anders wordt ht natuurlijk wel één grote bende vooral met de dinsdag piek.
Bij ziekte en openstaande wijken geld bij ons het zelfde als bij jullie.
Overigens hoort de chauffeur zelf de lopen op de juiste plek neer te zetten....
brievenbus schreef:
Overigens hoort de chauffeur etc etc is van Newman en niet van mij.Geertjan schreef:brievenbus schreef:
Bij ons zetten wij de lopen op de juiste plek. ´s morgens de eerste die op het depot is en ´s de degene die er dan toevallig is/zijn.