Re: weer een klacht...

91
postman070 schreef:Retourpost welke door postbezorgers terug word gegeven met de bijbehorende retour sticker wordt evenmin serieus genomen daar het regelmatig tot vaak voorkomt dat het retour gezonden poststuk weer bij je in de bak thuis gebracht wordt
Vandaag zo'n poststuk in 1 van mijn kratten die ik twee weken geleden had geretourneerd.. :( Die ga ik nu dan maar zelf ff bezorgen. Die straat is toch vlakbij mijn wijk..
ex Sandd Postbezorgster

92
@lolgirl

was de sticker er dan weer afgehaald postgirl?
Zo niet, geen sticker geplakt, dan is het een foutsortering en geen retourpost.

een foutsortering, bijvoorbeeld post niet uit mijn wijk, maar die ik passeer op mijn ronde,
nou daar heb ik geen moeite mee hoor om die dan door de bus te doen.
de geadresseerde is er de dupe van , als deze post niet op tijd arriveert, ongeacht de soort post.

maar als het niet in mijn buurt valt en ik er echt straten voor moet omrijden... tja dan terug als foutsortering. ;)

93
Ik had laatst op een donderdag een poststuk van Postservice die eigenlijk hoorde bij een straat van een wijk die ik voor VSP liep. Die heb ik toen die vrijdag meegenomen met de VSP post. Ik had dat deel de dag ervoor op donderdag al gelopen, maar ach, de VSP wijk lag toch naast de Postservice wijk. Ik kwam er toch vlak langs.

Dus ja, die post ging niet retour, maar die nam ik maar mee. Ik heb het overigens wel op de bezorgbon en bij het afmelden doorgegeven.

95
@postboy

correct je reactie maar ook een beetje overtrokken is mijn mening.
dat ene poststuk.... fouten maken is menselijk postboy..
als het door een verkeerde postcode in jouw wijk terecht komt .. dat wordt door de bedrijven toch
niet snel aangepakt... dus wie heb je er mee? de KLANT, waar jij mischien wel langs fietst... hoe moeilijk :lol:
niet de afzender... niet sandd of een ander postbedrijf.

als je nou tientallen foutsorteringen hebt en steeds weer... tja dan zou ik ook zeggen..alles terugsturen.

96
postbode21 schreef:@lolgirl

was de sticker er dan weer afgehaald postgirl?
Zo niet, geen sticker geplakt, dan is het een foutsortering en geen retourpost.
Het was een foutsortering, dus ik had er geen sticker erop geplakt en het gemeld.. Nu is die poststuk weer bij mij terechtgekomen, dus ik ga het weer ff melden bij mijn depothouder en ik ga het as dinsdag maar ff bezorgen.. ;)
ex Sandd Postbezorgster

98
Ik had ook een keer een poststuk wat niet voor mijn wijk was. Ik heb het geretourneerd zonder sticker uiteraard. Een week later kwam hij weer bij mij terug. Toen ben ik eens goed naar de sanddcode wezen kijken en daar stond dus mijn wijkcode op. Dus de retourstickers erbij gepakt. Alleen er staat geen optie bij dat de wijkcode verkeerd is. Dus met de hand geschreven op de sticker dat wijkcode verkeerd is, en ik heb hem niet meer teruggehad.