Re: VEEL POST bij Sandd

401
Nou inderdaad ik moet helaas een wijk op gaan geven, het gaan er 2 worden ipv 3 gewoon omdat het volume zo toeneemt.
Heb maar 1 stel benen 1 fiets en 2 handen plus goede motivatie maar het moet wel te doen zijn en ik loop al heel wat jaren post.
Met uitschieters sta ik niet te lachen!!

402
Het is denk ik allemaal goed te doen,

De eerste wijk, die ik al sinds november loop, is huis-aan-huis.
De tweede, Birkstraat, zijn boerderijen, iedere boerderij heeft
een grote brievenbus direct aan het fietspad.
De derde, is een klein wijkje, dat er net onder ligt.

Je hebt wel gelijk dat het veel kan worden, maar dat moet wel kunnen,
heb altijd nog familie achter de hand,

Sander

403
@Elisa

Goed te begrijpen Elisa, Hee, je hebt het lang vol gehouden hoor.!
het teruggeven van een wijk geeft geen fijn gevoel maar het moet wel te doen blijven.
en zo heb je weer ruimte om in stillere tijden = een wijkje erbij te nemen als je dat wil. ;)

404
Ja ik was altijd best lang bezig op de bezorgdagen, plus het langere sorteerwerk, heel wat uurtjes bij elkaar alles, en bekaf na t bezorgen(wel super conditie hoor!)
En als het wat rustiger wordt wie weet, dan kan ik een wijkje erbij doen tzt. Maar ik verwacht net als jullie meer en meer post .
Depot vond het verstandig zelfs dat ik een wijk aan de kant zet.

406
@Elisa

met de winter in het vooruitzicht een echt goede beslissing.
ik hoop dat je de verdienste kan missen.. want we doen het niet alleen omdat we het zo leuk vinden.. toch :?:
maar het postbezorgen wordt zo weer leuker omdat het weer in minder tijd kan.

gaan we wel je verhalen missen van sorteren en even de pan op tafel en weer door sorteren :lol:

407
Hoi!

Nee nee ik blijf bloggen hoor! Veels te leuk! Maar idd mijn eten zal nu minder snel aan gaan branden tijdens sorteren!
Iets meer tijd voor alles vind ik echt top, de 3 wijk wordt al maandag overgenomen dus ik ben best blij!

Nee de verdiensten boeien me niet, wat dat betreft ben ik wel een rare, het gaat mij om het doen, het buiten zijn, fit en bewegen gewoon lekker!