eindenlijk klaar met postlopen. eerst in me eigen wijk, toen in me invalwijk in gorinchem-oost en toen in de stad. kom ik daar een postNL bezorger tegen. we groette elkaar, hoor ik inneens, *jeetje nog meer huisaanhuis pffffff*. Kijkt haar lachend aan en zegt dan vervolgens van *ja dan zit je toch echt in de verkeerde straat allemaal Nee Nee stickers*

Je ken wel merken dat de post voor de postNL mensen wordt gesorteerd, die vrouw alleen maar puffen en steunen.
even later kwam ik haar weer tegen, er kon werkelijk geen lachje meer van afkomen! > terugweg naar huis bijna doodgereden door iemand die aan het bellen was en dan nog een auto bestuurt. die dacht fijn een beetje gas te kunnen geven in een smalle straat. fietsers zijn ook bloed irritand bij ons, zat er haast 1 in me achterwiel, wilde bijna zeggen van *je kunt me ook inhalen of wilt u op me schoot zitten?*
het was me een dagje wel, nu nog de kranten en dan ben ik klaar

en het zonnetje scheent erg lekker! 2 postwijken in me regenkleding gelopen, had niet gehoeven want het zonnetje scheent. maar helaas de lucht ziet weer grijs

Postbezorgster *religroup**sandd*

is back since 8/7/13!