is voor hem meer een leefomgevingpostbode21 schreef:@tobo2011
touché![]()
toch blijft het apart jouw werkomgeving![]()

Daarbij, wie heeft er nog geen internet op zijn/haar phone ?
Ik ookpostbode21 schreef: @88CE
oke, ben benieuwd naar jullie ervaring.!

is voor hem meer een leefomgevingpostbode21 schreef:@tobo2011
touché![]()
toch blijft het apart jouw werkomgeving![]()
Ik ookpostbode21 schreef: @88CE
oke, ben benieuwd naar jullie ervaring.!
Ik!88CE schreef:Daarbij, wie heeft er nog geen internet op zijn/haar phone ?
Nee hoor...het betaald zeer goed door Postnl en er zal meer en meer gebruik van gemaakt gaan worden.postbode21 schreef:(..) toch blijft het apart jouw werkomgeving![]()
Dat is het punt juist Geertjan.Geertjan schreef: Actievoeren heeft alleen zin als de postbezorgers zich aan sluiten, hun krachten bundelen. Ik heb echter het idee, dat dat niet gebeurd. Idere voorzich lijkt wel het motto.
Ik heb dus exact dezelfde ervaring! Ik stop mijn 24 U post, niet in de stuurtas, dat is me veel te zwaar. Wel in een fietstas achter, maar die tas blijft dus de hele route 'bezet', zodat je veel vaker terug moet om nieuwe 48 U te halen. Hah onder de snelbinder op het achterrek.Anna^ schreef:Werken met de vakkentas en stuurtas valt erg tegen en heeft absoluut niets met innovatie te maken, alleen met bezuiniging. De hoeveelheid 24 uurspost is op dit moment nog zodanig dat het eigenlijk veel te veel is om in de stuurtas te doen. Het stuur trilt vreselijk, ondanks dat ik een stevige fiets heb. Dan begint het bezorgen met de vakkentas. Je loopt echt het hele traject scheef, omdat je de post uit de tas moet vissen en je niet weet hoeveel brieven je hebt (zoals in het promotiefilmpje). Daarnaast kun je de adressen niet lezen omdat het elastiek waar de post achter zit, precies over de adresbalk heen valt. Dus moet je de enveloppen scheef zetten en hopen dat ze tijdens het lopen niet weer naar beneden zakken. In de lengte neerzetten kan natuurlijk ook, maar dan zie je alleen de huisnummers van de adrescode en A-4 enveloppen zitten dan op de kop in je tas, zodat je ze helemaal niet meer kunt lezen. Vooruitgang? Nee, absoluut niet. Eerder een flinke stap terug in de tijd.
postbode21 schreef:@88CE
ik bedoel nico dat het depot van postnl een deel van zijn kantoor is.
is het soms een sigarenhandel/postkantoor tobo
:
en ikTobo2011 schreef:Ik!88CE schreef:Daarbij, wie heeft er nog geen internet op zijn/haar phone ?
Heb je dan ook een kantoor met genoeg ruimte voor Depot?postbode21 schreef:@tobo
geef me een tip,, ik wil ook graag goed verdienen..
of kan dat niet omdat ik voor de concurrent werk.