350
door slagvaardige
Dat hondje is eigenlijk onschuldig, omdat hij door zijn baasjes niet in toom wordt gehouden. Als zo'n beest eenmaal begint te bijten, dan blijft hij onbetrouwbaar. De volgende keer 'pakt' hij een kind... Zo'n hond moet zo opgevoed zijn dat zelfs de kinderen van de eigenaren ermee kunnen wandelen zonder brokken.
De eigenaren moeten inderdaad op de hoogte gebracht worden, dan kunnen ze actie ondernemen. Ik zou zeker aan hen melden (ik neem aan dat je weet wie de eigenaren zijn en waar ze wonen) dat Postnl (dus de andere bezorgers ook niet) geen post meer bij hen bezorgt, zolang ze niets aan dat bijtgedrag van hun hond doen. Muilkorf op als ze op pad gaan bijvoorbeeld, of dat beest op een cursus doen. En een brievenbus aan de straat, i.p.v. de welbekende gleuf in de voordeur. En.. ook echt geen post meer bezorgen.
Kijken hoe snel ze dan iets aan dat beest doen.
Veel eigenaren zullen reageren met "Mijn hond doet zoiets NOOIT!" En "Ze zal vast wel iets gedaan hebben waardoor hij schrok!" Niet intrappen, zeg ik dan. De eigenaren zijn verantwoordelijk. Niet het slachtoffer.
Laatst gewijzigd door
slagvaardige op 23 feb 2012, 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.