Was het maar waar dat je voor beiden mocht werken (dat zou mooi zijn voor het inkomen) maar dan niet op dezelfde dagen. Dat zou ik toch niet zien zitten. Zeker niet als je ook nog h.a.h. hebt. Bijvoorbeeld 3 verschillende folders. Oepsie.

Maar dinsdag en vrijdag voor Sandd en de rest voor PostNL. Ach, als je post bezorgen zo prettig werk vind en dat vind ik ook. En post is toch post. Maakt mij niet uit van welke partij het geld binnenkomt. Als het maar komt.

Helaas mag het niet van PostNL. Sandd zou het denkelijk minder een probleem vinden. Zeker als je ovo bent zoals ik. En degene die voor beiden werkt heeft dat vast niet verteld dat hij dat doet. Hij denkt vast; 'wat niet weet wat niet deert.' En daar beide partijen toch geen super salaris betalen kan ik hem nog wel gelijk geven ook. Maar ik zou het risico hier toch niet durven lopen. Alle PostNL mensen hebben me diverse keren in Sanddkleding gezien dus die weten dan wel hoe de vork in de steel zit. En beide baantjes verliezen zou ik zeker niet willen. Echt niet!