Liever niet...heb niets met klikspanen.PostJan10 schreef: Ik voel me wel een beetje een klikspaan. Wie kan me vertellen hoe het eigenlijk zit?

Liever niet...heb niets met klikspanen.PostJan10 schreef: Ik voel me wel een beetje een klikspaan. Wie kan me vertellen hoe het eigenlijk zit?

Maar dinsdag en vrijdag voor Sandd en de rest voor PostNL.  Ach, als je post bezorgen zo prettig werk vind en dat vind ik ook. En post is toch post. Maakt mij niet uit van welke partij het geld binnenkomt. Als het maar komt.
 Maar dinsdag en vrijdag voor Sandd en de rest voor PostNL.  Ach, als je post bezorgen zo prettig werk vind en dat vind ik ook. En post is toch post. Maakt mij niet uit van welke partij het geld binnenkomt. Als het maar komt.  Helaas mag het niet van PostNL. Sandd zou het denkelijk minder een probleem vinden. Zeker als je ovo bent zoals ik. En degene die voor beiden werkt heeft dat vast niet verteld dat hij dat doet. Hij denkt vast; 'wat niet weet wat niet deert.' En daar beide partijen toch geen super salaris betalen kan ik hem nog wel gelijk geven ook. Maar ik zou het risico hier toch niet durven lopen. Alle PostNL mensen hebben me diverse keren in Sanddkleding gezien dus die weten dan wel hoe de vork in de steel zit. En beide baantjes verliezen zou ik zeker niet willen. Echt niet!
 Helaas mag het niet van PostNL. Sandd zou het denkelijk minder een probleem vinden. Zeker als je ovo bent zoals ik. En degene die voor beiden werkt heeft dat vast niet verteld dat hij dat doet. Hij denkt vast; 'wat niet weet wat niet deert.' En daar beide partijen toch geen super salaris betalen kan ik hem nog wel gelijk geven ook. Maar ik zou het risico hier toch niet durven lopen. Alle PostNL mensen hebben me diverse keren in Sanddkleding gezien dus die weten dan wel hoe de vork in de steel zit. En beide baantjes verliezen zou ik zeker niet willen. Echt niet!In Meppel. In Nederland werken de meeste bezorgers alle zaterdagen. Onze week loopt van dinsdag t/m zaterdag. Sommige bejaarden werken de laatste dag van de week niet.Jette schreef:Bij PostNL moet je om de week op zaterdag werken....wil je dat wel?
Wordt dat de toekomst....elke zaterdag werken??jan272 schreef:In Meppel. In Nederland werken de meeste bezorgers alle zaterdagen. Onze week loopt van dinsdag t/m zaterdag. Sommige bejaarden werken de laatste dag van de week niet.Jette schreef:Bij PostNL moet je om de week op zaterdag werken....wil je dat wel?
Anderen werken de maandag ipv de zaterdag. Een minderheid is er 6 dagen per week.
Die keus moet je zelf maken, ik verleg mijn weekend op die manier naar de zondag/maandag.Jette schreef: Bij PostNL moet je om de week op zaterdag werken....wil je dat wel?
Welke eisen??jan272 schreef:"Elke zaterdag" is de standaard. Net als bij winkels en garages. Hoort bij de bedrijfstak. Je kan ook standaard op maandag werken zodat je de zaterdag vrij bent, maar aan maandagbezorgers worden de hoogste eisen gesteld.