Re: blogje har099bezorgster!

62
Ja.. hahaha. Zelfde hier! Als ik even tussendoor thuiskom voor de koffie, zit ik altijd even te kijken of hier iemand (Har bijvoorbeeld) al heeft gepost over zijn dag. :lol: Ik miste haar ook al. :mrgreen:
Hopelijk ben je alleen maar even lekker druk geweest met de post en/of ander werk @Har en heb je daardoor nog geen tijd gehad om te berichten.

63
bezorgdagje 11/05/2012

weer eens om 07:00 wakker geworden. viel bijna weer terug in slaap! dus werd ook nog eens om half 8 wakker!
netjes geeten en netjes me tas ingepakt met post! het was best warm buiten, vergeleken is met gisteren, het was ietsje minder warm! ik fiets lekker richting me postwijkje, het was echt flauw weer, het regende en het regende! niet veel mensen tegen gekomen! ook niet veel problemen tegen gekomen, alleen dat ik poststukken van weken geleden nu weer kreeg, tja dat verbaast me nou niet veel meer. toe begon het wat te regenen, tja had al een slechte haardag, dan kon dit er ook nog wel bij! heerlijke muziek op, mensen die ik altijd tegen komt groeten me weer heel lief en aardig!
Ik begon 08:00 en was om 08:30 klaar.

Postwijkje 2, 2 bakken maar. En gelukkig is het vrijdag dan gaan al die winkels om half 10 open. Ook hier was het weer regenachtig... Rijdt de kruizing over, autos blijven langzaam rijden, dan heb ik zo iets rij eens door! Inmiddels al weer 2 straten verder, toen merkte ik voor het eerst hoeveel huizen te koop of te huur staan, stuk of 7. Uiteindelijk zit ik ergens in winkelstraat 1, pakkettendienst vroeg aan mij waar de SNS was, ik zo tja dan moet u even terug lopen en als u de bristol ziet, dan ziet u de SNS ook! Elke winkelgedeelte gehad, ze waren misschien net open, of waren nog bezig, sommige blij gemaakt met een belastingdienstdingetje. Winkelstraat 2, jaja zelfde liedje! winkels waren gewoon weer open! alleen het was zo jammer dat ze op dat moment ook de ramen gingen wassen, inplaats van nat van de regen was ik nat van het ramenwassen :lol:

Poststukjes gestickerd, en helaas vergeten af te melden, moest als een speer naar dordrecht!
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

65
@carla,

Ik ziek zijn? naah, zelfs met ziek zijn zelf zie je me nog op straat! Vrijdags ben ik niet zo snel hoor, moet na het bezorger me andere werk gaan bezoeken in dordrecht.

@slagvaardige

Klopt helemaal! maar helaas had maar 5 bakken, maar moest snel naar me andere werk! > Dinsdags ben ik wel snel, maar dat komt omdat ik dan moet wachten op de kranten! :oops:

@Carla

Ja, ik ben er weer, beetje moe en futloos! maar ben er weer haha

67
bezorgdagje 15.05.2012 deel 1

7 uur de wekker, 8 uur bezoek aan de kapper. en uiteindelijk half 9 de post eindelijk doen.
Zat te twijfelen of ik me regenbroek aan deed, nou had ik dat nou maar gedaan!
had beetje regen onderweg. sta ik in een straat, zie ik inneens bliksem en het gedonder kwam 2 seconde later.
ik zo snel mogelijk verder, kom ik in de laatste straat, valt het inneens met bakken uit de lucht. Helemaal drijfnat.
En wat we wederom weer opvalt is, dat er wel veel brievenbussen zo volzaten dat ik niet eens de post er in kon doen.
Ben nu halve wegen, dus deel 2 komt zometeen!

68
Ik heb mijn invalwijk er op zitten. Ben stipt om 8 uur begonnen. Heb er precies 2 uur over gedaan. Gelukkig alleen op de terugweg regen. Wel in die paar minuutjes naar huis kletsnat geworden. Bah! :lol: :lol: Nu even aan een biscuitje en koffie. Het lijkt droog te worden, dus na de koffie maar aan wijk 2 en 3 beginnen. Ik heb weinig post voor die 2 wijken (gemiddeld 285 stuks per wijk) dus die kan ik in een keer meenemen en die liggen lekker dicht bij elkaar. Dat scheelt. Ik kan als ik om half 11/kwart voor 11 begin om 1 uur wel klaar zijn.

p.s. Ief, er staat 09:11 uur, maar het is hier toch echt al bijna kwart over 10. Hoe krijg ik de tijd correct? In je profiel?

Eta: gevonden. Ik heb mijn tijd aangepast. Nu klopt het. Het is nu kwart over 10.

69
@har

pas op voor die bliksem har!
mijn eigen wijk was best veel slagvaardige..
maar het gewicht is deze keer niet veel dus niet herladen vandaag!
veel tele2...

maar de invalwijk valt mee.. straks nog een uurtje.
even googlen hoe de buien komen.. tot nu toe ben ik droog gebleven.

hebben jullie ook zo veel ( :lol: ) gewicht voor a.s. dinsdag
ik ga maar hulptroepen inschakelen.

70
Ai ai jij had echt pech met de regen zeg en onweer brrrrr. dan denk je soms laat ik extra vroeg beginnen en de buien voor zijn hier in het oosten werkt dat goed als de buien uit het westen komen.
Dan kun je ze voor zijn. Vandaag wel in ieder geval en jij veel sterkte nog he!