Newman schreef:
Dat dacht ik ook. Misschien is hij postbode geweest, en later teruggekomen als postbezorger. Gezien het feit dat hij kennelijk de invoering van de postcode heeft meegemaakt (dat was eind jaren '70) zou het qua leeftijd best kunnen.
Helemaal correct, had ik trouwens eerder al "opgebiecht"

Was 1 van mijn eerste vragen op het forum wat de voor/nadelen waren om evt. voor Sandd te gaan kiezen.
Newman schreef:
Die supermachine bestaat trouwens niet, dat is meer een vaag toekomstplan. Als je nu al ziet wat de HSM een moeite heeft met post die net even wat dunner is, of een iets afwijkend formaat heeft, of is gedrukt op wat gladder of juist stroever papier, dan zie ik voorlopig geen machine verschijnen die ALLES op volgorde door elkaar kan sorteren, van briefkaarten tot tijdschriften tot bol.com pakjes, zodat de bundels zo van de lopende band komen rollen en alleen nog maar in tassen hoeven worden gedaan.
Dat was DE supermachine die duizenden banen ging kosten, ding kan niet eens handgeschreven postcodes lezen en wat dachten jullie van opengescheurde enveloppen die de inhoud onderweg kwijt raken ?
Ook maar even on-topic
Waarom altijd dat gesteggel dat postbezorgers/bodes vs Sandd elkaar het licht in de ogen niet zouden gunnen.
Eerder Postbodes vs Postbezorgers.
Als Sandd de Ikea niet zou "hebben" was er wel een ander die het zou bezorgen, PostNl moet zich niet heiliger voor doen dan de Paus.
Die volumes passen gewoonweg niet in het tijdsbestek HOE er bezorgd MOET worden.
By the way, zie je ons al met de buidel en de Ikea er bij