Zo duf als een konijn begon ik aan het bezorgen van de post. Het was wat frisser als gisteren, maar het bleeft gelukkig wel droog! Heel weinig post, en het was verdomt rustig op straat! Ik op me dooie gemak door de straten heen gelopen, en denkend bijna klaar bijna klaar

Dat gedaan, hup verder met me andere wijk, en in gedacht houdt ik nog steeds van, oja dit is de ene laatse dinsdag dat ik nog loopt in deze wijk! Ook hier wederom heel rustig aangedaan, zag een aantal ganzen uit het water klimmen en dacht zie je nou wel! ze komen gewoon terug! de ganzen waren namelijk vorige week woensdag grotendeels weggehaald! ook de vriendelijkheid bij de winkeliers op de vroege dinsdag was ver te zoeken, ze zagen volgens mij waterbranden toen ze me zagen. Ik gewoon heel normaal alsjeblieft gezegt en zoeff weg ging ik! En nu gewoon even genieten en bij komen. Waarschijnelijk ben ik ook aan vakantie toe net als elisa! maar helaas, sins ik klaar bent met school, weet ik niet meer wat het woord vakantie nou letterlijk inhoudt!