bezorgdagje 7-12-2012
ik hoorde me vader het gisteren nog zeggen, ga lekker vroeg beginnen dan ben je de sneeuw ook uit de weg. Dus ik vroeg beginnen. er was natte sneeuw. dus ik doe alles lekker aan thermo legging, thermo sokken, regenbroek, regenjas, sneeuwschoenen. en gaan met die banaan! helemaal van de leg van, waar de hel moet ik beginnen? Dus ik besloot gewoon me rondje te doen. wel lopend met de fiets naast me. Ik had van die irritanten gele doosjes bij me.. zo klein, en zo irritand om rond te bezorgen. halve wegen me wijk. mocht ik dus een serie van die doosjes doen,.. ze lagen inmiddels door elkaar dus ja dat werd even zoeken. en ik maar denken wat ellende het was om het te sorteren gisteren, ik begon met 6 bakken en ik eindigde met 9. was ik blij dat ik nog wat reserve bakken had. chauffeur zij dat ik voorzichtig moest zijn vandaag, want hij wilde me maandag toch echt wel weer zien. meer anyway... was inmiddels klaar met die doosjes, dus ik loop weer verder. het begin inmiddels harder te sneeuwen, en het bleef deze keer liggen. ik huiverde van geluk dat ik dus wel lekkere warme benen had, maar ik was wat minder blij dat me handschoenen zo nat waren dat me handen pijn begonnen te doen. ook irriteerde ik me aan de mp3.. zodra ik dus me oortje uit deed, kwam er water op. deed ik hem in me oor, leek de muziek wel van ver moeten komen. kwam in 1 straat en wederom was het raak met de brievenbus, weer 1 brievenbus gesneuveld. vorige maand waren het er al 4. wat een lol brievenbusjes sloten van andermans mensen. leuk hoor! wel meteen een melding van gemaakt. ook had ik niet veel zin om met mensen te praten, dus ik knikte alleen en lachte een beetje flauw. ik kon ook niet alles meenemen in 1 keer, dus ik reed terug. en dacht, oja die gele doosjes van die straat... pfff!!! die doe ik op het laatst wel! dus heb wederom me wijk een beetje om gegooid! kreeg nog een leuke opmerking *ik heb respect voor je dat je nu in dit weer de post rond bezorgt* maar ik dacht bij me zelf, tja het is me werk. en ik heb wel erger meegemaakt. en uit eindelijk was het 10 uur... toen ik klaar was. ik was zo trots op me zelf. alles gelopen, niet uitgegeleden. en dan nog de trein halen naar me andere werk! me dag kon niet meer kapot!
Alleen het nadeel was wel... die regenpak was zo doorweekt dat me telefoon een eigen leven leiden en innees mensen begon te bellen. ook was ik wat minder blij met die regenbroek, ik deed hem uit en heel me broek was gewoon vochtig van onder naar boven. tot zover me tevredenheid over de regenkleding van sandd.
Tevens met sorteren gisteren, ik was begonnen om half 6. en was klaar om half 11. en de tafel was zo vol, kon gewoon even niet kiezen welke stapel ik als eerst wilde sorteren

Postbezorgster *religroup**sandd*

is back since 8/7/13!