Re: blogje har099bezorgster!

302
30-11-2012

jaja de laatste dag van deze maand! had maar 5 bakken en nog paste niet alles in de bakken! :lol: niet veel meegemaakt.
Het was koud, zag een katje buiten bij de deur zitten, wel zielig hoor! had echt medelijden met het katje! de brievenbus is inmiddels gemaakt! het was gelukkig niet zo glad, al had ik het wel verwacht eigelijk. en het leuke aan gorinchem is dat ze nu al die brievenbussen al beveiligt hebben voor de vuurwerk.. beetje lastig als je iets erin wilt doen, wat niet op formaat is van een envelopje :lol: maar enyway... het was heerlijk rustig en was snel klaar! heb me postbakken buiten gezegt. Om half 6 nog even gebeld van goh zijn die agendas er? jaa die zijn er! me pa is zo lief om die binnen te zetten! dat wordt dinsdag lekker alles weg werken :mrgreen:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

303
bezorgdagje 4-12-12

Kon lekker uitslapen vandaag, tot half 9, toe belde me vriend of het koud was buiten. Ik heel nuchter, geen idee ik lig nog in me bed. 9 uur zat ik dus op me fiets. Had nieuwe schoenen aangedaan, om te kijken hoe dat liept. had het gevoel dat ik nog door slakken werd in gehaald. Deed iets van 2 uur over me postwijk :shock: ik ben haast niet gewend om om half 10 nog stees op straat te lopen daar. Zag een mooie regenboog, foto van gemaakt. Draaid me om, om de post te doen, draai me nog eens om, om naar me fiets te gaan, het viel werkelijk met bakken uit de hemel. ik dacht bij me zelf, ik blij dat ik me regenkleding aan had! kwam thuis, moest natuurlijk die agendas nog doen, ik met lood in me schoenen deed ik dus verder werken, ben letterlijk in bepaalde straten wel 4x geweest... wat een ellende. dan viel het stapeltje weer om in me tas. ik was wederom erg blij dat ik klaar was!

304
Wat waardeloos he met die regen, ik zag op de radar dat die dikke regenstrook zo over ons landje schoof, t is ook maar net waar je woont en ene keer geluk andere keer vette pech.
Ja ik ken het hoor dan zit je erdoorheen ben je het zo zat.
Wij hielden het droog tot een uurtje of half twee toen begon het hier te gieten.

307
Carla41 schreef:@har

toevallig geen oudejaarslot 2011 gekocht van de staatsloterij har ?
inwoner uit gorinchem heeft nog steeds zijn/haar lot van
100.000 euro niet opgehaald.. :P

na een jaar vervalt het . :idea:
nee sorry ik was het niet, ik doe alleen mee met de lotto! daar win ik zo af en toe nog eens wat! :mrgreen:

308
bezorgdagje 7-12-2012

ik hoorde me vader het gisteren nog zeggen, ga lekker vroeg beginnen dan ben je de sneeuw ook uit de weg. Dus ik vroeg beginnen. er was natte sneeuw. dus ik doe alles lekker aan thermo legging, thermo sokken, regenbroek, regenjas, sneeuwschoenen. en gaan met die banaan! helemaal van de leg van, waar de hel moet ik beginnen? Dus ik besloot gewoon me rondje te doen. wel lopend met de fiets naast me. Ik had van die irritanten gele doosjes bij me.. zo klein, en zo irritand om rond te bezorgen. halve wegen me wijk. mocht ik dus een serie van die doosjes doen,.. ze lagen inmiddels door elkaar dus ja dat werd even zoeken. en ik maar denken wat ellende het was om het te sorteren gisteren, ik begon met 6 bakken en ik eindigde met 9. was ik blij dat ik nog wat reserve bakken had. chauffeur zij dat ik voorzichtig moest zijn vandaag, want hij wilde me maandag toch echt wel weer zien. meer anyway... was inmiddels klaar met die doosjes, dus ik loop weer verder. het begin inmiddels harder te sneeuwen, en het bleef deze keer liggen. ik huiverde van geluk dat ik dus wel lekkere warme benen had, maar ik was wat minder blij dat me handschoenen zo nat waren dat me handen pijn begonnen te doen. ook irriteerde ik me aan de mp3.. zodra ik dus me oortje uit deed, kwam er water op. deed ik hem in me oor, leek de muziek wel van ver moeten komen. kwam in 1 straat en wederom was het raak met de brievenbus, weer 1 brievenbus gesneuveld. vorige maand waren het er al 4. wat een lol brievenbusjes sloten van andermans mensen. leuk hoor! wel meteen een melding van gemaakt. ook had ik niet veel zin om met mensen te praten, dus ik knikte alleen en lachte een beetje flauw. ik kon ook niet alles meenemen in 1 keer, dus ik reed terug. en dacht, oja die gele doosjes van die straat... pfff!!! die doe ik op het laatst wel! dus heb wederom me wijk een beetje om gegooid! kreeg nog een leuke opmerking *ik heb respect voor je dat je nu in dit weer de post rond bezorgt* maar ik dacht bij me zelf, tja het is me werk. en ik heb wel erger meegemaakt. en uit eindelijk was het 10 uur... toen ik klaar was. ik was zo trots op me zelf. alles gelopen, niet uitgegeleden. en dan nog de trein halen naar me andere werk! me dag kon niet meer kapot!

Alleen het nadeel was wel... die regenpak was zo doorweekt dat me telefoon een eigen leven leiden en innees mensen begon te bellen. ook was ik wat minder blij met die regenbroek, ik deed hem uit en heel me broek was gewoon vochtig van onder naar boven. tot zover me tevredenheid over de regenkleding van sandd.

Tevens met sorteren gisteren, ik was begonnen om half 6. en was klaar om half 11. en de tafel was zo vol, kon gewoon even niet kiezen welke stapel ik als eerst wilde sorteren :lol:

309
@har

die regenbroek en jas van sandd moet je regelmatig even waterdicht spuiten.
dat werkt echt.

ik had al die doosjes per 6 met een elastiekje bij elkaar gehouden
anders was er geen beginnen aan.
en dan apart van de rest in een grote zak voorop de fiets.

en dan ben je klaar en dan hup naar je volgende werk.. (Y)

310
Ellende he die gele doosjes, ik heb me aardig ingehouden op mn blog maar ik heb ze vervloekt vandaag, het was geen doen.
Net als jij gingen ze af en toe door elkaar liggen en kun je weer terug etc etc. Ik heb wel alles, bijna alles gefietst behalve mn loopstraten dan.
Zo dik als jij was ik niet ingepakt haha! Toch had ik t niet koud behalve mn vingers die werden zo stijf. Dat is lastig met post pakken bah.
Met die doosjes heb ik de gele SMN schoudertas gebruikt, die is echt handig hiervoor geweest.
Fijn weekend he en hopen dat er dinsdag niet weer doosjes komen, ik krijg ze wel want ik had ze er voor 1 wijk bijzitten vandaag ;(