382
door har099bezorger
bezorgdagje 8-1-13
de eerste dinsdagpost van dit jaar! het viel zwaar tegen. voor mij gevoel leek het net vrijdag. Ging gisteren van 7 bakken naar 8. dus kon me lol op! gelukkig was het niet echt zo rampzalig, ik kon alles gewoon meenemen. geen kip gezien, en het was zo raar, ik was aan het bezorgen en dacht bij me zelf, jeetje wat is het licht op dit tijdstip! maargoed, zat wel vol energie, maar me gedachten lagen nog in bed. ook de mensen hadden niet veel zin om mee te werken. zo stond ik dus 10 min voor een gesloten deur en maar bellen en zwaaien en roepen. en de mensen binnen bleven maar met elkaar praten. uiteindelijk ging de deur open. door de microfoon een kraakstem van *zal ik dan maar de deur openen?* ik heel sarcasties van *ja graag*. en in me gedachten zat ik gewoon echt te denken, volgende keer als ik hier bent en ze doen de deur niet open, dan leg ik de post in een bundel en al voor de deur. dan kennen ze het echt bekijken!
wijkje 2, ook hier kon ik vlotjes overal door heenlopen. geen problemen niks! alleen ik ben niet echt gewent om op een dinsdag de post daar te lopen, alles was dicht. en geloof me ik reed een winkelstraat binnen, kijk links en rechts, overal zag ik dus 10% korting, 50% korting, Opruiming!!! Kleding voor de halve prijs, 3 halen 1 betalen! en ga zo maar door!
Postbezorgster *religroup**sandd*

is back since 8/7/13!