Re: blogje har099bezorgster!

382
bezorgdagje 8-1-13

de eerste dinsdagpost van dit jaar! het viel zwaar tegen. voor mij gevoel leek het net vrijdag. Ging gisteren van 7 bakken naar 8. dus kon me lol op! gelukkig was het niet echt zo rampzalig, ik kon alles gewoon meenemen. geen kip gezien, en het was zo raar, ik was aan het bezorgen en dacht bij me zelf, jeetje wat is het licht op dit tijdstip! maargoed, zat wel vol energie, maar me gedachten lagen nog in bed. ook de mensen hadden niet veel zin om mee te werken. zo stond ik dus 10 min voor een gesloten deur en maar bellen en zwaaien en roepen. en de mensen binnen bleven maar met elkaar praten. uiteindelijk ging de deur open. door de microfoon een kraakstem van *zal ik dan maar de deur openen?* ik heel sarcasties van *ja graag*. en in me gedachten zat ik gewoon echt te denken, volgende keer als ik hier bent en ze doen de deur niet open, dan leg ik de post in een bundel en al voor de deur. dan kennen ze het echt bekijken!

wijkje 2, ook hier kon ik vlotjes overal door heenlopen. geen problemen niks! alleen ik ben niet echt gewent om op een dinsdag de post daar te lopen, alles was dicht. en geloof me ik reed een winkelstraat binnen, kijk links en rechts, overal zag ik dus 10% korting, 50% korting, Opruiming!!! Kleding voor de halve prijs, 3 halen 1 betalen! en ga zo maar door!
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

386
@har

10 minuten? ik was na 2 minuten vertrokken.
zeker als je naderhand hoort.. "zal ik dan maar"..
:evil:
de eerstvolgende keer even vragen naar de leidinggevende en
duidelijk maken dat je dat in het vervolg Niet meer accepteert
en ze excuses laten maken :evil: :P

388
@elisa

@ slagvaardige

Mee eens ,
Doe je zelf niet te kort !
Door netjes aan te bellen ben je inmmers al correct ; 1x bellen is voldoende ;
hierna ga je gewoon met je werk verder ; én id retour sticker op de post met :
"geweigerd" is wat ik ook doe.
Postbezorger Sandd

389
@ Elisa
ik moet wel aanbellen, het is een verzorgingshuis die pas om een bepaalde tijd de deuren open gooid voor bezoekers. aangezien ik ver van die tijd af al langs komt, gaan die deuren dus niet automatich open.
@ Slagvaardige
Ik heb wel de eerste beste medewerker bekogeld met een dodelijke blik. Is dat ook goed?
@ denieuwe
ik ben meer iemand die daadwerkelijk haar zin krijgt. om naar binnen te mogen.
@Carla
dat gaat een beetje niet goedkomen als ik dat gaat zeggen. dan zeggen ze van, dan ga je later op de dag nog keer langs. die vraag heb ik namelijk ook gehad toen ik nog een vaste wijk had in de stad.
@Slagvaardige
zal je zeggen, de bel die ik 1 keer heb ingedrukt, gaf maar 1x geluid. vervolgens elke keer op die bel gedrukt, maar geen geluid, nada noppes!
@Fredselekt
en gelukkig is het een gebouw die ik dus al laatst bezoekt in me wijk.
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!