Het sorteren viel me gisteren niet tegen. De post wel redelijk laat. Maar de PCL envelopjes waren deze keer, gewone handzame enveloppen. Dat scheelt een hoop. En ze lagen nog op straat in de kratten ook.
Ik kon dus lekker om half 9 naar Wie is de Mol kijken. Klaar en wel!
Betreffende het bezorgen: Hehe, ik ben eindelijk klaar! Ben wat later begonnen, omdat de oudste dochter een handtekening moest scoren van haar stagebegeleidster. Ze gaat volgende maand stage lopen, maar vanwege het weer even met de auto gebracht.
Ik had voor de kleine wijk veel post (Postcodeloterij) en voor de grootste wijk voor de verandering eens weinig post. Ondanks het weer, heb ik er toch maar 4 1/2 uur over gedaan. Het was wel glad op de heenweg. Ik had de zooltjes maar weer onder gebonden. Alleen, ik had die van mijn man meegenomen en die zijn eigenlijk veel te groot. Hij heeft voeten formaat kolenschuppen, dus ik heb ze maar even extra met elastiek vastgezet. Uiteraard gingen de elastieken elke keer kapot, omdat de ijzertjes best wel scherp zijn.
Nog even gezellig met de concullega gebabbeld onderweg, de gebruikelijke chocolademelk met speculaas gedeeld saampjes. haha. Deze keer in een straat de fietsen bij een woonhuis geparkeerd. Dus niet achteraf bij een flat. De bewoner kijken (en lachen om twee concurrerende collega's die het opperbest kunnen vinden samen)! Even lekker gemopperd over het weer en de sneeuw. Ja, hij moet vijf dagen. Ik maar twee.
Ook ik vond vanalles op de weg, bij een beruchte flat. Net als Elisa. Daar wordt ook altijd vanalles gedumpt. Deze keer lag er een hele kast met laatjes en al. Volgens mij was hij gewoon naar beneden ged&nderd. Het lag bezaaid met stukken plank en laatjes en weet ik veel wat nog meer. Gelukkig lagen er deze keer geen vieze luiers en andere zaken. Bah!
Maar goed, ik ben nu lekker thuis. Even kop koffie erbij en een bammetje en afmelden. Oeps, ik moet me nog afmelden. haha. Ga dat maar gauw doen.