Re: VEEL POST bij Sandd
761Hier heb ik voor 1 wijk van 342 afgiftepunten 525 stuks en 33,9 kg. Ik maak er een trolleyroute van want de stapels waren toch best hoog. Na de trolleyroute nog een fiets en een autoroute en dan ben ik weer klaar. Het zou morgen lekker droog blijven. Het wordt wel koud maar daarvoor hebben we posthandschoenen en warmtekussentjes. Ik heb er nu al zin in. Ik krijg juist energie van lekker veel post. Ze mogen me elke dag wel 500 stuks geven. Begin volgende maand 3x invallen dus dat levert weer extra post en extra geld op. Dat laatste is ook niet slecht. Daarna zal ik alle folderpakketten wel naar binnen moeten sjouwen. Dubbele serie. Zo'n 400 kg bij elkaar. Puf. Daarna val ik op de bank van moeheid.
Dan ook nog het bed verschonen, de afwasmachine uitruimen, briefje voor Albert Heijn maken. Ik hoef me echt niet te vervelen hoor. Wie heeft er nog meer een of meer pakjes kattenvoer en enveloppen met een pen tussen zijn of haar post? Gelukkig had ik maar 1 pakje kattenvoer. Nou, bezorg ze morgen.