Re: VEEL POST bij Sandd

761
Hier heb ik voor 1 wijk van 342 afgiftepunten 525 stuks en 33,9 kg. Ik maak er een trolleyroute van want de stapels waren toch best hoog. Na de trolleyroute nog een fiets en een autoroute en dan ben ik weer klaar. Het zou morgen lekker droog blijven. Het wordt wel koud maar daarvoor hebben we posthandschoenen en warmtekussentjes. Ik heb er nu al zin in. Ik krijg juist energie van lekker veel post. Ze mogen me elke dag wel 500 stuks geven. Begin volgende maand 3x invallen dus dat levert weer extra post en extra geld op. Dat laatste is ook niet slecht. Daarna zal ik alle folderpakketten wel naar binnen moeten sjouwen. Dubbele serie. Zo'n 400 kg bij elkaar. Puf. Daarna val ik op de bank van moeheid. :lol: Dan ook nog het bed verschonen, de afwasmachine uitruimen, briefje voor Albert Heijn maken. Ik hoef me echt niet te vervelen hoor. Wie heeft er nog meer een of meer pakjes kattenvoer en enveloppen met een pen tussen zijn of haar post? Gelukkig had ik maar 1 pakje kattenvoer. Nou, bezorg ze morgen.

762
@slagvaardige

67 kilo en 953 stuks.. :P
28,4 kilo en 519 stuks

mijn idee even een pauze tussen twee wijken in. ik start altijd met de grootste dan valt de 2e mee.
ik moet wel 3 x uitrijden morgen.. redt jij het in 2 keer slagvaardige? had je ook 12 kratten?

@geertjan
als je meer dan 1000 poststukken hebt dan wordt het sorteren even doorbijten.
maar goed dan is er morgen ook weer post te bezorgen :P

764
Ja goede tip @Carla. Ik begin meestal met de wijk die het verst weg ligt (dat beroemde flatwijkje) maar dan moet ik nog zoveel daarna. In het vervolg doe ik eerst de grote mik. Bedankt voor de tip! (Y)

En Yep, ik had ook 12 kratten. Eigenlijk 13, maar in een krat zat maar zo weinig, dat de chauffeur de post in de rest van de kratten mikte (voor mijn voordeur) en een lege krat mee terugnam. :mrgreen:

Je krijgt er wel een voldaan gevoel van als je bezig bent. Ik heb toch liever een flink pakket post voor een adres, dan een miezerig envelopje.

766
@slagvaardige

volgende week nog een grote wijk erbij (inval)..
dan sorteer ik alleen de 2 grootste vooraf uit en de kleine smorgens vroeg.

qua verdienste ziet het er wel goed uit de komende weken.
minimaal 400 stuks met een uitschieter van 900..

wordt volgende week beter weer elisa.
weercijfer 7/ 8 en vrijdag temperaturen naar de 9 graden.. Yes :P

768
Hier ook 19 kratten, totaal ongeveer 1900 stuks, ben ook met de verste wijk begonnen daar had ik bijna 500 en was toch met 2u en een kwartier klaar met bezorgen, alleen toen moest ik de berm in voor een tractor en reed mijn voorband kapot van mijn scooter, gelukkig kon een kennis mij ophalen en heb de andere wijken met scootmobiel bezorgd, vandaag pas een andere band erop gekregen. Met sorteren was het knudde, de chauffeur (vreemde) was erg laat, zo'n 1,5uur en we zijn daardoor nog na het eten bezig geweest ermee. S'morgens was de accu kapot van de scooter dus kreeg ik hem niet aan de praat, er zit geen kickstarter op dus moest ik ff aangeduwd worden. Dat was dus ff een klotedag, meer schade dan ik verdiend heb. :evil:

769
@koewartje

dat is wel alle pech bij elkaar koewartje!gelukkig doe jij het niet in je uppie he 19 kratten. :P

met 1900 stuks nog na het avondeten bezig geweest.. lijkt me niet zo raar..
of krijg jij de post al smorgens... :?:

trouwens nog steeds geen contract getekend koewartje :roll:

770
Ja, we hebben afgelopen week getekend, ik begreep steeds maar dat er een contract van 3,5 u zou worden aangeboden maar het is een contract van 3-16u per week en als je dan boven die 16u uit komt dan krijg je 'meeruren'.
Ik ben tevreden, als ik uit reken hoeveel Sandd betaald voor 1 wijk, afhankelijk van de aantallen komen we er goed vanaf.
Bijvoorbeeld afgelopen vrijdag hebben we voor 1 wijk 4 uur betaald gekregen en maar 3 uur gewerkt, niet slecht toch?
We hebben van onze 4 wijken 1 wijk overgedaan aan onze schoonzoon, wel de grootste maar een hele compacte wijk, hij is er blij mee. Ook hij heeft meteen een contract getekend. Een en ander was nodig vanwege het nieuwe beleid voor het aantal wijken per persoon. We worden ook wat ouder en willen het toch wat kalmer aan gaan doen.