Gefeliciteerd

je ontvangt nu ook vakantie geld en je wordt doorbetaald als je ziek mocht worden..
minieme verbetering maar wel een verbetering.

heb je nou je 2e wijk nog als invalwijk koewartje? ik hoop het voor je

Je schrijft "WE" , bedoel je met 2 personen samen 3 uren ? (sorteren + bezorgen) Hoe heb je dat uitgerekend ? Zit(ten) je/jullie nu nog in de OVO - periode.koewartje schreef:...afgelopen vrijdag hebben we voor 1 wijk 4 uur betaald gekregen en maar 3 uur gewerkt....
koewartje schreef:ik doe voor gemiddelde aantallen 1,5uur voor beide wijken met sorteren, bezorgen voor de binnenwijk 1,5uur en de buitenwijk 2uur,
FRED : even weer tussen de regels doorlezen ......bedoel je 1,5 uur per wijk óf 1,5 uur beide wijken samen en
wat bedoel je precies met gemiddelde aantallen ; geef eens een voorbeeld met gericht aantal.
Straat/zetten (compl incl bundelen ) vandaag : 328 st in één uur precies ( ben pas aan het oefenen met de Sandd-code )
als ik dit omreken via de tabellen die ik van sandd gekregen heb zit ik altijd binnen de tijd.
FRED : " zijn dit officiéle Sandd tabellen en uit welke periode stammen die " ?
onze schoonzoon heeft 471 ap en ook hij doet voor een gemiddeld aantal van rond de 400 stuks 3 kwartier over het sorteren en minder dan 2 uur voor de bezorging
FRED : " hij heeft een tempo van : 400 : 0,75 = 533 st./ uur ( een enkeling op dit forum haalt max 420/uur.... )
" is dit inclusief het "zetten" van de post + bundelen met elastiekken / alles d'rop en d'r aan ?? "
Carla41 schreef:328 is een behoorlijke snelheid fred. merk je dat het al sneller werkt..
FRED : 2 kratjes vandaag ; iets andere tactiek gebruikt dan 1e keer ; grootste straat (9)postcodes rechtstreeks afsplitsen in 1x stapel 4 + 1x stapel 5 zodat je op een kleiner tafel-opp. sneller sorteren kunt.
DOEL : 400/uur ongeacht de hoeveelheid post ......![]()
![]()
.. to be continued....