413
door elisa
Dinsdag de 14 e Mei
Ei ei het is echt mei, zonnetje en lekkere temp. Er zou regen komen vanmiddag, dus hebben even tijd. We hebben hah flyers en kaarten van een mode winkel, dat tikt wel aan, ben je druk mee. Maar veel hebben weer stickers op de deur dus veel flyers blijven helaas in de tas.
Een mevrouw klaagd steen en been over de Mengers Bon Prixen Klingels etc die ze maar krijgt en nooit iets ooit had besteld, ze had allerlij brieven gestuurd van Ik Wil Ze Niet. Ten spijt , wij bezorgen ze snoeihard elke week, arme vrouw.
Soort beleid zal het zijn en tja het geeft ons werk, ik zeur niet.
Maar verbaas me soms ook wel op adressen die stapels en stapels ervan krijgen. Elke week wel.
Verder is het behoorlijk stinken, de grasmaaiers zijn geweest dan weet je het wel. De zon er even op staan dampen, pffffff, neus dicht.
Vergissing gister met de chauffeur, zet ie doodleuk extra wijk erbij, ik weet van niks. En zeg m dat ook meteen, meteen propt hij zn lijst in mn gezicht en daar staat echt dat ik deze extra loop. Huh?? Zeg toch eerlijk Nee, ik weet hier niks van en ik doe het niet. Wetend van de hah mailings en heb zelf ook afspraken staan. Gedwee nam ie ze weer mee de 4 kratten. Ik zuchtte van opluchting mogen jullie best weten.
Want dan had ik nu wijk 3 kunnen gaan doen, wijk 1 kostte me al 3 uur. Wijk 2 een uurtje en dan deze erbij .??
De regen komt dus al zie ik, mooi t mag ik ben klaar!