Hier ook veel Spoor, stelletje van de Staatsloterij en een brief over die loterij. Verder nog diverse dikke boeken o.a. Elle. Er liggen hier wel wat stapels voor de open haard (nee, niet erin

). Er zat een brief in het krat met de vermelding dat we alle foutsorteringen voor Staatsloterij zo snel mogelijk aan het depot moeten melden. Nou, ik had er geen en een collega ook niet (van die andere weet ik het niet). Die ene had wel 3 andere foutsorteringen maar die waren voor mijn wijk. Die is ze net komen brengen. Kon ik ze er nog mooi tussen stoppen en worden ze op tijd bezorgd.
Ik heb morgen 2 wijken en het wordt aanpoten want ik moet ook nog met mijn man mee naar het UMC in Utrecht. Hij moet bij de diëtiste zijn en hij moet bestraald worden. Daarna snel met de taxi weer terug en dan als de wiederweerga de post in mijn fietstas stoppen en rijden en lopen maar. Ik zal wel niet zo erg vroeg afmelden. Na de post is het folderpakketten aftellen en klaarleggen en dan nog een briefje voor AH maken. Het bed moet nog gelucht worden. En ik moet natuurlijk naar de AH. Zo. Ik zal blij zijn als ik morgen alles af heb. Gelukkig is het weer gaaf weer. Lekker met een blauw Sanddshirt de post kunnen bezorgen. Toppie. Het zal dan warm genoeg zijn.