Re: VEEL POST bij Sandd

805
Hier ook veel Spoor, stelletje van de Staatsloterij en een brief over die loterij. Verder nog diverse dikke boeken o.a. Elle. Er liggen hier wel wat stapels voor de open haard (nee, niet erin :lol:). Er zat een brief in het krat met de vermelding dat we alle foutsorteringen voor Staatsloterij zo snel mogelijk aan het depot moeten melden. Nou, ik had er geen en een collega ook niet (van die andere weet ik het niet). Die ene had wel 3 andere foutsorteringen maar die waren voor mijn wijk. Die is ze net komen brengen. Kon ik ze er nog mooi tussen stoppen en worden ze op tijd bezorgd.
Ik heb morgen 2 wijken en het wordt aanpoten want ik moet ook nog met mijn man mee naar het UMC in Utrecht. Hij moet bij de diëtiste zijn en hij moet bestraald worden. Daarna snel met de taxi weer terug en dan als de wiederweerga de post in mijn fietstas stoppen en rijden en lopen maar. Ik zal wel niet zo erg vroeg afmelden. Na de post is het folderpakketten aftellen en klaarleggen en dan nog een briefje voor AH maken. Het bed moet nog gelucht worden. En ik moet natuurlijk naar de AH. Zo. Ik zal blij zijn als ik morgen alles af heb. Gelukkig is het weer gaaf weer. Lekker met een blauw Sanddshirt de post kunnen bezorgen. Toppie. Het zal dan warm genoeg zijn.

807
Ja, ik heb de ECI vandaag verdorie via PostNL ontvangen. :evil: Daar baal ik wel van want die bezorgden wij eerst. Het was net zo lekker blad om te sorteren en bezorgen. Maar ik heb niet veel post hoor. Maar 307 stuks. Alles op de autoroute na kan in één keer mee. Komt goed uit want 's middags ga ik met mijn dochter naar Ravestein. Ik rijd heen en zij terug want we moeten ook langs Os om de vriendin van mijn zoon op te halen. En daar ik daar in die buurt heg nog steg weet is het wel zo handig als mijn dochter dat stuk zelf rijdt. Heb net een brief met de kratjes gekregen dat op 12 augustus a.s. IKEA-tijd is. We krijgen 1,8 cent stickervergoeding bovenop de standaardvergoeding en herlaadvergoeding € 2,50 per 30 kg. De stickervergoeding zal voor degenen met CAO in uren omgerekend worden.

808
@postbode7

Dat is vroeg 12 augustus. in mijn herinnering is het in wijk 34/35 bezorgen.
of bedoel je dat je de Ikea vanaf 12 augustus in huis krijgt.. ik hoop niet eerder want dan zijn
de meesten toch op vakantie.

geen herlaadvergoeding meer bij 25 kilo.?
stickervergoeding naast sorteervergoeding postbode 7.. dat mag ik wel hopen.

809
Aanlevering IKEA catalogus: vraag het aan je depothouder
Aanlevering adressenstickers: 12 augustus
Bezorging: 12 augustus t/m 17 augustus

Deze zal op de wijkplanning van 12 augustus komen te staan
Per catalogus krijg je 1,8 cent stickervergoeding bovenop de standaard vergoeding
Per 30 kilo post krijg je 2,50 herlaadvergoeding

Voor bezorgers met CAO wordt stickervergoeding omgerekend in uren en de herlaadvergoeding zal worden meegerekend

Let op! Dit kan per depot verschillen
ex Sandd Postbezorgster