"meestal is ze wel klaar met koken als ik de post kom brengen."
kan je gelijk aanschuiven sunbow voor het avondeten?

Wat dat betreft, ik heb een paar waar er postelastieken om de klep heen is gedaan. Zodat geluid van dichtslaande klep wordt gedempt. Misschien een tip voor postbezorgers om briefje in de brievenbus te doen: Hoi heer/mevrouw, ik geef u hierbij een paar elastieken. Die kunt u om uw klep doen om geluid te dempen.marloes schreef:Het openhouden van brievenbussen dat ken ik nog van mijn vorige wijk. Die mensen kende ik wel en heb ze toen gevraagd. Zij vertelden dat ze dit doen omdat ze wakker werden van de klep die zo hard dichtviel als ik de post er door heen duwde. Goede oplossing inderdaad, behalve als de post wat massiever is. Een postcodeloterij of belastingbrief gooi je er dan met gemak in.
Wat een briljant idee! Dankje voor de tip!postgirl schreef:Pff ik heb vaker last van dat er reclamefolderspakket uit de brievenbussen steken. Ik heb tot nu toe al 3x aan de reclamejongen gevraagd of hij zijn pakket door wilt duwen, zodat ik mijn post makkelijker door de brievenbus kan doen. Elke keer zegt hij ja prima, maar hij doet het niet.. Ik heb er maar een melding van gemaakt bij mijn depothouder.![]()
Wat dat betreft, ik heb een paar waar er postelastieken om de klep heen is gedaan. Zodat geluid van dichtslaande klep wordt gedempt. Misschien een tip voor postbezorgers om briefje in de brievenbus te doen: Hoi heer/mevrouw, ik geef u hierbij een paar elastieken. Die kunt u om uw klep doen om geluid te dempen.marloes schreef:Het openhouden van brievenbussen dat ken ik nog van mijn vorige wijk. Die mensen kende ik wel en heb ze toen gevraagd. Zij vertelden dat ze dit doen omdat ze wakker werden van de klep die zo hard dichtviel als ik de post er door heen duwde. Goede oplossing inderdaad, behalve als de post wat massiever is. Een postcodeloterij of belastingbrief gooi je er dan met gemak in.
Vooral als Sandd weer eens van die loterijpakketjes heeft moeten bezorgen ...marloes schreef:Wat een briljant idee! Dankje voor de tip!postgirl schreef:Pff ik heb vaker last van dat er reclamefolderspakket uit de brievenbussen steken. Ik heb tot nu toe al 3x aan de reclamejongen gevraagd of hij zijn pakket door wilt duwen, zodat ik mijn post makkelijker door de brievenbus kan doen. Elke keer zegt hij ja prima, maar hij doet het niet.. Ik heb er maar een melding van gemaakt bij mijn depothouder.
Wat dat betreft, ik heb een paar waar er postelastieken om de klep heen is gedaan. Zodat geluid van dichtslaande klep wordt gedempt. Misschien een tip voor postbezorgers om briefje in de brievenbus te doen: Hoi heer/mevrouw, ik geef u hierbij een paar elastieken. Die kunt u om uw klep doen om geluid te dempen.marloes schreef:Het openhouden van brievenbussen dat ken ik nog van mijn vorige wijk. Die mensen kende ik wel en heb ze toen gevraagd. Zij vertelden dat ze dit doen omdat ze wakker werden van de klep die zo hard dichtviel als ik de post er door heen duwde. Goede oplossing inderdaad, behalve als de post wat massiever is. Een postcodeloterij of belastingbrief gooi je er dan met gemak in.Je moet er maar opkomen!
En dat niet doorduwen van kranten, folders etc. is inderdaad zo vervelend! Vooral met regenachtig weer! Dat de rotzooi van hen nat is tot daar aan toe, maar het zorgt er ook voor dat de brievenbus zelf nat regent (ook die in de deuren). Vandaag was ook de folderman mij voor.. Ik deed zo mijn best om de post droog te bezorgen, maar ze werden nat doordat ik eerst de rotzooi van een ander er doorheen moest duwen en vervolgens moest mijn post door die natte brievenbus!
P.s. niet alleen kranten/folders... maar ook PostNL en Sandd bezorgers maken er een potje van!
Oke! Dat is vervelendike schreef: Vooral als Sandd weer eens van die loterijpakketjes heeft moeten bezorgen ...
Steken daarna overal uit de brievenbussen.