Re: Ergenissen

63
Toen ik post bij bepaalde adres in de brievenbus wilde doen, zag ik dat er een pakketje in zat en die blokkeerde de gleuf en het pakketje was stukgeduwd. Dus ik kon er niks bij doen. Dan denk ik: 'kon die kl^^thommel niet ff aanbellen en pakketje afgeven of desnoods later terugkomen? Dus ik haal de de pakketje eruit en belde aan en zei dat de pakketje de brievenbus blokkeerde. De bewoonster was verbaasd. Ik zei tja Nederland is tegenwoordig lui.. En gaf het pakketje en mijn post aan haar.. Zij bedankte mij alsnog ;)
elisa schreef:Vandaag hilarisch gewoon, valt mijn fiets pal voor de weg werkers om, de bundel net losgemaakt in mn mand dus alles over straat .....voor hun neus. Kun je alles weer op rij leggen en net een grote straat natuurlijk .......even later doe ik padoes de verkeerde nr s in de verkeerde brieven bussen, tsja van die dagen.
Gingen die wegwerkers jou wel helpen met je post op te rapen? 8-) :?:
ex Sandd Postbezorgster

64
postgirl schreef:Toen ik post bij bepaalde adres in de brievenbus wilde doen, zag ik dat er een pakketje in zat en die blokkeerde de gleuf en het pakketje was stukgeduwd. Dus ik kon er niks bij doen. Dan denk ik: 'kon die kl^^thommel niet ff aanbellen en pakketje afgeven of desnoods later terugkomen?
Ja, ik had ook tientallen van zulke pakketjes: de hommel van Sandd had z'n postcodeloterijdoosjes overal half in de brievenbus geklemd. Kun je overal, met een bundel post in je ene hand, met je vrije hand het pakketje uit de bus wurmen, de eigen post erin doen, en vervolgens het pakketje weer terugsteken. Ik denk erover om bij Sandd een klacht in te dienen, maar kan op hun website nergens vinden hoe je hun klachtenafdeling (als ze die al hebben) kunt bereiken. Prutsbedrijf.

66
Ach, Ike zit gewoon weer een aanleiding om op Sandd bezorgers te mopperen. Hij lijkt zo'n bezorger of misschien ex-postbode te zijn, die een hekel heeft aan concurrentie. Omdat zijn bezorger er met de pet naar gooit, gooien in zijn ogen alle bezorgers er met de pet naar. Deze suggestie wordt in ieder geval wel gewekt. Zeker de laatste tijd. Kan aan zijn niet zo goede bezorger liggen.

Dus Ike, als je gewoon op de Sandd.nl site kijkt, zie je bovenaan al een telefoonnummer staan. Je kunt ook nog op 'contact' klikken. Klachten kunnen via de klantenservice gemeld worden. Hoe Sandd te bereiken is, kan zelfs een kind uit groep 3 lezen. Even iets verder kijken dan je neus lang is. :roll:

Ook kun je nog naar Klacht.nl gaan en dan neemt Sandd ook contact op. Bovendien heeft Sandd ook nog een Facebook pagina, waar je naar toe kunt gaan.

Er zijn dus legio mogelijkheden.

67
ike schreef:
postgirl schreef:Toen ik post bij bepaalde adres in de brievenbus wilde doen, zag ik dat er een pakketje in zat en die blokkeerde de gleuf en het pakketje was stukgeduwd. Dus ik kon er niks bij doen. Dan denk ik: 'kon die kl^^thommel niet ff aanbellen en pakketje afgeven of desnoods later terugkomen?
Kun je overal, met een bundel post in je ene hand, met je vrije hand het pakketje uit de bus wurmen, de eigen post erin doen, en vervolgens het pakketje weer terugsteken.
Inderdaad, zo zag mijn middag er ook uit. Zo houden de concurrenten elkaar mooi van, eh... op de staat :)
Nog mazzel dat er (bij postnl) niet van die Jumbo-velletjes tussen zaten, kon je die ook nog eens oprapen, terwijl de krantenbezorgers al achter je staan te dringen :) (Bezorger van de reclamepakketten heeft er geen last van, die gooit het gewoon voor de brievenbus)

68
Gisteren moesten mijn Postnl concullega en ik wel lachen bij een flatgebouw. Hij was bezig om eerst de folders in de brievenbussen te doen. Ondertussen ging ik hem achterna met mijn eigen post en hij ging na de folders (hij moest 3 soorten doen en eerst nog zelf alle drie invouwen) zijn eigen post doen.

Ondertussen stond er een bewoner heel verbaasd door de ruiten te kijken. Dat was wel komisch.

Ik heb misschien geluk in mijn wijk. Ook de krantenjongens/meisjes en de luitjes die de folderpakketten doen, stoppen de boel gewoon netjes in de bus. Hier geen uitstekende partijen. Maar ook ik moet bij vooral de flats vaak eerst de folderpakketten even extra doorduwen omdat ze de brievenbus blokkeren voor de gewone post. Ze zitten dan wel al netjes in de brievenbus. Maar ja.. dat hoort er bij er daar kunnen die mensen ook niets aan doen.

Ik erger mij ook een ongeluk aan lui die hun post half uit de bus laten hangen hoor. In mijn vroegere wijk had ik er zo een lopen. Die deed dan de kranten/folders op woensdag. Nou... je kon bij ieder huis eerst de krant/folder/koerier of wat dan ook doorduwen voordat je je eigen post kwijt kon. Dat is super irritant. Ik heb die krantenjongen er op aan gesproken, maar het hielp niet. Mijn Postbode+ gaf me toen het advies om die krant/folder en dan maar uit te trekken en op de grond te gooien en dan mijn eigen post te doen. Maar dat kon ik niet doen vond ik zelf.

Ik heb wel een klacht ingediend. Want ik ergerde me echt groen en geel. Na die klacht was het over.

69
slagvaardige schreef:Ach, Ike zit gewoon weer een aanleiding om op Sandd bezorgers te mopperen. Hij lijkt zo'n bezorger of misschien ex-postbode te zijn, die een hekel heeft aan concurrentie. Omdat zijn bezorger er met de pet naar gooit, gooien in zijn ogen alle bezorgers er met de pet naar. Deze suggestie wordt in ieder geval wel gewekt. Zeker de laatste tijd. Kan aan zijn niet zo goede bezorger liggen.
Ik heb geen probleem met Sandd bezorgers in het algemeen, wel met degene in m'n postwijk; zo'n concullega bezorgt je hoe dan ook een hoop extra werk.
Dus Ike, als je gewoon op de Sandd.nl site kijkt, zie je bovenaan al een telefoonnummer staan. Je kunt ook nog op 'contact' klikken. Klachten kunnen via de klantenservice gemeld worden. Hoe Sandd te bereiken is, kan zelfs een kind uit groep 3 lezen. Even iets verder kijken dan je neus lang is. :roll:
Ook kun je nog naar Klacht.nl gaan en dan neemt Sandd ook contact op. Bovendien heeft Sandd ook nog een Facebook pagina, waar je naar toe kunt gaan.
Er zijn dus legio mogelijkheden.
Bedankt voor deze informatie, ik had inderdaad de kleine lettertjes bovenaan de Sandd pagina over het hoofd gezien.

70
ike schreef:Ja, ik had ook tientallen van zulke pakketjes: de hommel van Sandd had z'n postcodeloterijdoosjes overal half in de brievenbus geklemd. Kun je overal, met een bundel post in je ene hand, met je vrije hand het pakketje uit de bus wurmen, de eigen post erin doen, en vervolgens het pakketje weer terugsteken. Ik denk erover om bij Sandd een klacht in te dienen, maar kan op hun website nergens vinden hoe je hun klachtenafdeling (als ze die al hebben) kunt bereiken. Prutsbedrijf.
Ik ben zelf Sandd bezorgster en ik was die dag ook bezig om PCL agenda's (postcodeloterijdoosjes zoals je noemt) te bezorgen naast mijn regulier post. Die pakketje die brievenbus blokkeerde kwam van een andere bedrijf... :!:
ex Sandd Postbezorgster