wat is onwijs veel Berber kilo,s of aantallen?

Het is allemaal gewoon post van PostNL.. staat er ook oppostbode7 schreef:Ik dacht dat VSP zo weinig post had maar als ik die aantallen bij Annelies1958 en Bucky zie dan zijn die toch wel indrukwekkend. Nog meer dan ik bij Sandd heb. Hebben ze alles opgespaard voor die laatste paar weken?![]()
Geen wonder dat de post van Post.nl zo vroeg is de laatste dagen ....Berber schreef:...... Het lijkt wel alsof ze juist nog even goedkoop de laatste post willen laten bezorgen, want het is inderdaad allemaal postnl post.
VSP heeft ook weinig, en eigenlijk maar 2 echt grote klanten, tw Nuon en Ziggo. Ik heb ook voor VSP gelopen en 1x per 3 maanden was het heel erg druk, maar vervolgens was er weer maandenlang heel weinig. En als je dan ook nog bedenkt dat bij VSP de wijken 2x zo groot zijn als bij Sandd en er maar 1x per week wordt gelopen........postbode7 schreef:Ik dacht dat VSP zo weinig post had maar als ik die aantallen bij Annelies1958 en Bucky zie dan zijn die toch wel indrukwekkend. Nog meer dan ik bij Sandd heb. Hebben ze alles opgespaard voor die laatste paar weken?![]()
Wel jammer dat het weggaat. Hoopte er nog zo op een vaste wijk bij ze te krijgen. Ik mis mijn postbezorging op de donderdag.. Maar misschien als Sandd zoveel post krijgt dat ze een 3 daagse bezorging instellen. Mag voor mij wel zolang het maar niet op zaterdag is.